Atentie: Vă rugăm nu lipiți, dumneavoastră sau curierul, etichetele de transport direct pe produs sau pe ambalajul produsului (puneți produsul într-un colet și pe colet lipiți eticheta). Dacă produsul sau cutia produsului ajunge la noi cu etichete lipite pe el veți fi responsabil pentru diminuarea valorii produsului.Puteți returna produse în următoarele cazuri:

  1. Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014 doar de către persoanele fizice. Consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantul că renunță la cumparare, fara penalitati și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile calendaristice de la denunțarea contractului. Produsele trebuie aduse la sediul nostru sau trimise prin curierat rapid. Nu folosiți Posta Romana intrucat ei nu aduc coletele la sediul nostru și nu vom fi răspunzători pentru eventualele pierderi ale coletelor.
  2. Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).
  3. Produs nefuncțional în primele 48 ore (2 zile lucrătoare) de la recepție. În cazul în care produsul achiziționat a fost livrat nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, în urma notificării scrise sau prin prezentarea la sediu în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
  4. Produs deteriorat în colet. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care sa fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul în care intrați în posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.
  5. Produse livrate greșit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.

Pentru cazurile de la punctele 2-5, costurile de retur cad în sarcina Magazinului OCC.

Nu se acceptă pentru returnare următoarele produse:

  1. produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobituri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire sau intervenții neautorizate etc și nu mai pot fi aduse la starea de nou a produsului;
  2. produsele din secțiunea „Ateliere de creație”, dacă ambalajul a fost deschis

Coletele se trimit la adresa: Calea Giulești, nr. 16, sector 6, București – în atenția Magazinului OCC.

Opera Comică pentru Copii va înapoia contravaloarea comenzii în termen de 60 zile de la data denunțării contractului de către client, dar nu înainte de a intra în posesia bunurilor.

Banii vor fi returnati în contul specificat în formularul de retur sau pe cardul cu care ați plătit online.

Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revanzarea lor duce la refuzarea returului.

Orice deteriorarea a ambalajului original ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate; taxele sunt cuprinse între 0 si 50% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepționarea produselor deteriorate/ modificate.

Toate aceste clauze și condiții sunt prevăzute în Ordonanța de urgență nr. 34/ 2014.